تشریح برنامه های 1403 مخابرات منطقه گلستان در جلسه شورای مدیران پایان سال 

برنامه های سال 1403 مخابرات منطقه گلستان در جلسه شورای مدیران پایان سال تشریح شد. 
برنامه های سال 1403 مخابرات منطقه گلستان در جلسه شورای مدیران پایان سال تشریح شد. 
کد خبر: ۱۴۴۹۷۳۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر غلامعلی شهمرادی با تشریح برنامه های سال 1403 در آخرین جلسه شورای مدیران ، نقاط قوت وضعف را بر شمرد وگفت : با استمرار در نقاط قوت ، باید برنامه هایی در جهت بهبود اقدامات ورفع نقاط ضعف اجرا شده ودر اسرع وقت آنها را به نقطه قوت تبدیل کرد .
وی با اشاره به گزارشات عملکرد ارائه شده توسط معاونت شبکه ، مدیران مالی و ارتباطات سیار و روسای حراست و بازرسی  در این جلسه آنرا حاصل تلاش تمامی کارکنان دانست وافزود: با تدابیر اندیشیده شده در سال جدید و اجرای رویکردهای متناسب روند توسعه و پیشرفت شتاب بیشتری گرفته و با توجه به اجرای طرح توسعه فیبرنوری در سال گذشته می بایست  تمرکز بر جذب مشتریان سرویسهای بربستر فیبرنوری بیشتر باشد و با برنامه ریزی در جهت بازاریابی و فروش موثر گام برداریم .
وی از دیگر برنامه های سال جدید را اتمام پروژه های نیمه تمام عنوان کرد و گفت: تکمیل پروژه های در دست اجرا از فعالیتهای اولویت دار است که بر اساس برنامه پیش بینی شده باید پایان یابد. 
مدیر مخابرات منطقه گلستان ارتقاء همکاریهای بین بخشی و افزایش تعاملات در جهت پیشبرد اهداف مشترک ، تلاش به منظور بهبود شاخصهاو اجتناب از پرداختن به حواشی و عواملی که مانع از رشد و توسعه خواهد شد را از موارد مورد درخواست از کارکنان دانست و تاکید کرد: انسجام ، وحدت رویه و همدلی در سال جدید بیش از پیش در بین کارکنان مشاهده شود که قطعا در تحقق اهداف موًر خواهد بود.   
همچنین در این جلسه نتایج ارزیابی ادارات مخابرات شهرستانها اعلام وبراساس بررسی های انجام شده در عملکرد مخابرات 14 شهرستان ، ادارات بندرترکمن ، بندرگز ، آق قلا ، مراوه تپه وکردکوی رتبه برتر را کسب واز آنها تجلیل شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها